رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
  • کد خبر : 11828
  • چاپ خبر : مشکل گود برج میلاد حقوقی است و به‌زودی حل و فصل نمی‌شود

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران از بلاتکلیفی گود برج میلاد گلایه کرد.

به گزارش شورانیوز ، افشین حبیب زاده ، در مورد سرانجام گود رها شده جنب مرکز همایش‌های برج میلاد گفت: متاسفانه علارغم تذکرات پی در پی به مجموعه شهرداری تهران برای تعیین تکلیف گود جنب برج میلاد، هنوز سرانجام این گود بلاتکلیف است.

مشکل گود برج میلاد حقوقی است و به‌زودی حل و فصل نمی‌شود

وی با بیان اینکه قرار بوده به شیوه مشارکتی در این محل مجموعه هتل ساخته شود که بنا به دلایلی این مهم رخ نداد و حالا گود رها شده است، ادامه داد: با اینکه عمر نیلینگ گود برج میلاد به اتمام رسیده است؛ اما هنوز تکلیف این قرار داد مشارکتی با پیمانکار مشخص نشده است و از آنجایی که حل مشکل این گود به یک مشکل حقوقی بدل شده است به نظر نمی رسد که به‌زودی حل و فصل شود.

حبیب زاده در پاسخ به این سوال که اگر حادثه‌ای با توجه به اتمام مهلت سازه رخ دهد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ گفت: اگر خدایی ناکرده شاهد بروز اتفاقی در گود برج میلاد باشیم قطعا شهرداری تهران، پیمانکار و… در بروز این اتفاق دخیل هستند و همه این نهادها مقصر هستند.

محمد سالاری  رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی نیز در مورد سرانجام گود کنار برج میلاد با بیان اینکه همچنان این گود بلاتکلیف است، گفت: از معاونت مالی و شهرسازی شهرداری درخواست کرده بودیم که با ناجا مکاتبه کنند چرا که پلیس معتقد است حقوق مکتسبه‌ای در این گود دارد و ما به شدت از عملکرد معاونت شهرسازی و مالی در رابطه با عدم تعیین تکلیف گود گلایه‌مند هستیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار