رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
  • کد خبر : 11738
  • چاپ خبر : می‌گویند پروژه‌های سطح شهر تعطیل شده/با همراهی قرارگاه خاتم‌الانبیاء پروژه‌های شهری را فعال کرده‌ایم

شهردار تهران در گلایه‌ای اعلام کرد: در اوج تحول و شروع تکمیل پروژه‌ها به شهرداری و شورای شهر می‌گویند پروژه‌های سطح شهر تعطیل شده است.

به گزارش شورانیوز ، محمدعلی افشانی در مراسم افتتاح تونل آرش اسفندیار ـ بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و دوربرگردان غیرهم‌سطح بزرگراه شهید مدرس اظهار داشت: قول دادیم تا پایان شهریور ماه این پروژه‌‌ها به اتمام برسد که امروز به قول خود عمل کردیم و این پروژه‌ها قطعاً در سهولت زندگی شهروندان تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ما باید به شهروندان امید آینده‌ای بهتر را بدهیم گفت: دولت لایحه درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها را مصوب کرد که جا دارد از رئیس‌جمهور و هیأت دولت تشکر کنیم؛ چراکه این لایحه کمک‌های خوبی را به شهرداری و مردم انجام می‌دهد.

شهردار تهران افزود: ما هم‌اکنون به دنبال احصا نیازهای امروز شهر تهران و تأمین منابع مالی موردنیاز هستیم و ازاین‌رو ۷۰۰ میلیارد تومان در مرحله اول اوراق مالی منتشر شد و تلاش می‌کنیم مابقی اوراق مشارکت را نیز تأمین کنیم.

افشانی بیان داشت: بر اساس تبصره ماده ۵ امسال باید ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان و همین‌طور ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای قطار شهری اختصاص یابد.

وی‌ ادامه داد: حوزه پسماند و قطار شهری از مهم‌ترین فعالیت‌های شهرداری تهران برای جذب منابع مالی است.

شهردار تهران اظهار داشت: در آینده ادامه پروژه شهید صیاد شیرازی افتتاح خواهد شد.

افشانی بیان داشت: شهر تهران علی‌رغم محدودیت منابعی که دارد ولی با همراهی قرارگاه خاتم‌الانبیاء پروژه‌های شهری را فعال کرده‌ایم ولی از سوی دیگر به شورا و شهرداری تهران می‌گویند که پروژه‌ها تعطیل شده است و در اوج تحول و شروع پروژه‌ها این حرف را می‌زنند.

وی افزود: خوب است به مردم برای اتمام پروژه‌ها و اقداماتی جدی‌تر در شهر امید دهیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار