رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
  • کد خبر : 11644
  • چاپ خبر : در حال پیگیری دائمی و نهادینه کردن جشنواره کودک در اصفهان هستیم

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال پیگیری دائمی و نهادینه کردن این جشنواره در اصفهان هستیم، گفت: سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان یکی از موفق‌ترین جشنواره‌ها بود که موجب ایجاد شور و نشاط خوبی برای جامعه ایجاد شده است.

به گزارش شورانیوز : فتح‌الله معین در حاشیه آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: ایجاد شور و نشاط در جامعه برای جوانان و نوجوانان، تشویق فیلم‌سازان داخلی برای ایجاد تولیدات داخلی فرهنگی، محلی برای عرضه آثار فیلم‌سازان و ایجاد رقابت سالم، مطرح کردن نام اصفهان در رسانه‌های بین‌المللی و خبرگزاری‌ها به منظور از یاد نرفتن شهر اصفهان، توسعه گردشگری و توسعه صنعت فیلم‌سازی از اهداف تعریف‌شده این جشنواره بود.

وی با اشاره برگزاری ۲۲ ساله جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان افزود: مدتی این جشنواره به صورت غیرقانونی در شهر دیگری اجرا شد. در سال ۱۳۷۳ که مجوز این جشنواره اعطا شد این جشنواره به نام اصفهان بوده است. در مدتی که من در شورای اسلامی شهر اصفهان فعالیت دارم جشنواره سی و یکم یکی از موفق‌ترین جشنواره‌ها بوده است که موجب ایجاد شور و نشاط خوبی برای جامعه ایجاد شده است. امیدواریم جوانان و نوجوانانی که در این برنامه ورود کردند رشد بیشتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشند​

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص مانایی اصفهان در جشنواره گفت: ۳۰ سال است که این جشنواره برای اصفهان است و هیچ کس حق ندارد جشنواره را از اصفهان ببرد. همین امشب و همزمان با آیین اختتامیه جشنواره با مدیر بنیاد سینمایی فارابی صحبت کردم تا دبیرخانه دائمی داشته باشیم و بتوانیم از برگزاری این جشنواره استفاده‌های جمعی بکنیم؛ برای مثال تورهای خارجی را در ایام جشنواره برای دیدن از این جشنواره دعوت کنیم. در حال پیگیری برای دائمی شدن و نهادینه کردن این جشنواره در اصفهان هستیم.

معین در خصوص برنامه‌های جانبی این جشنواره افزود: علاوه بر توجه به موضوع گردشگری در زمان جشنواره، می‌توانیم  کلاس‌ها و کارگاه‌های فیلم‌سازی، بازیگری، تهیه‌کنندگی، صدابرداری و بسیاری موارد دیگر را برگزار کنیم و از آن بهره ببریم

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار