رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
  • کد خبر : 11629
  • چاپ خبر : اعتقاد داریم ۹۵ درصد یک شهر نباید فدای ۵ نفر دیگر شوند

عضو شورای شهر یاسوج گفت: عده‌ای نمی‌خواهند در قضیه جمعه بازار یاسوج «آدم بد» لقب بگیرند.

به گزارش شورانیوز : هدایت اکبری امروز در نشست ساماندهی وانت‌بارهای دستفروش شهر یاسوج به وضعیت جمعه بازار هم اشاره کرد و گفت: در شورای شهر جمع‌آوری جمعه بازار مصوب شد.

عضو شورای اسلانی شهر یاسوج گفت: بعد از قضیه جمعه بازار کرج دیگر جای اما و اگر و مخالفت با جمع‌آوری جمعه بازار یاسوج نیست چرا که در آن جا هم شهردار را ۵۰ درصد مقصر دانستند و ۲۵ درصد هم ستاد بحران مقصر شناخته شد.

وی با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند در قضیه جمع‌آوری جمعه بازار شهر یاسوج آدم بد لقب نگیرند اظهار کرد: در این میان باید از دادستان مرکز استان تشکر کرد که هر موقع نیاز به کمک داشتیم نه نگفتند و ما نیز اعتقاد داریم ۹۵ درصد یک شهر نباید فدای ۵ نفر دیگر شوند.

اکبری با تاکید بر اینکه هر چه دستور قضایی باشد باید مو به مو اجرا کرد افزود: باید فرهنگ‌سازی کنیم و به غرفه‌داران جمعه بازار بگوییم که هدف ما بریدن نان شما نیست بلکه از اتفاقات احتمالی هراس داریم.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه شاید در کرج بعد از آن اتفاق غرفه‌داران موفق به فرار شدند خاطرنشان کرد: اما در اینجا شکی نیست که اگر حادثه‌ای چون آتش‌سوزی کرج رخ دهد دست کم ۵۰ تا ۶۰ از بین می‌روند.

وی یکی از دلایل کند بودن آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ را تنها برخورد با ضعفا دانست و گفت: همانطوری که رئیس کل دادگستری استان گفته اگر با یک دانه درشت برخورد و دستور تخریب برای آن‌ها صادر شود وضعیت بهتری خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار