رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
  • کد خبر : 11569
  • چاپ خبر : وضعیت خدمات شهری بوشهر مطلوب نیست

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: وضعیت خدمات شهری بوشهر بویژه در حوزه های سازمان های اتوبوسرانی و پسماند مطلوب نیست.

به گزارش شورانیوز ، اکبر توسلی افزود: سه دستگاه اتوبوس شهرداری بوشهر با وجود اینکه اکنون قسط های آن در حال پرداخت است از خط خارج شده که با توجه به نیاز شهروندان و اهمیت حوزه خدمات حمل و نقل عمومی باید زمینه تعمیر آنها فراهم شود.

وی بیان کرد: هزینه پایین تعمیر این سه اتوبوس خارج شده از خط در مجموع ۳۰۰ میلیون ریال نیز نمی شود که در این راستا انتظار است تعمیر هر چه سریع تر آنها محقق شود.
توسلی ادامه داد: ایستگاه های مکانیزه اتوبوس های درون شهری نیز سیستم سرمایشی آنها کارایی لازم را ندارد که با توجه به گرمای تابستان باید زمینه تعمیر آنها فراهم شود.
وی افزود: در جریان بازدید شبانه از وضعیت خدمات رسانی سازمان پسماند نیز مشخص شد که چهار دستگاه ماشین ویژه جمع آوری زباله خارج از مدار هستند که باید زمینه فعالیت آنها فراهم شود.
توسلی افزود: در ارتباط با ماشین های ویژه حمل زباله نیز مقرر شده سامانه جی.پی.اس روی آنها نصب شود که این مهم تاکنون عملیاتی نشده است.
وی ادامه داد: در بخش جمع آوری پسماندهای فصلی ناشی از میگو نیز به دلیل نبود مخزن در اطراف بازار ماهی و میگو فروشان این نوع پسماند بطور نامناسبی روی هم انباشته می شود.
توسلی اظهارداشت: در این زمینه نیاز است با نصب مخزن های ویژه از انباشت نامناسب پسماندهای فصلی جلوگیری شود.
وی گفت: در حوزه فنی امانی نیز سه دستگاه کمپرسی و یک دستگاه گریدر به دلیل نبود راننده متوقف شدند که باید زمینه جذب راننده مورد نیاز این سه دستگاه فراهم شود تا بیش از این شاهد توقیف و استهلاک آنها نباشیم.
عضو شورای شهر بوشهر ادامه داد: وضعیت نامناسب سرویس بهداشتی های شهر بوشهر نیز طی چند هفته گذشته باعث ایجاد نارضایتی برای شهروندان شده که در این زمینه باید ساماندهی مناسبی صورت گیرد.
وی بیان کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری بعنوان تنها پل ارتباطی بین شهرداری بوشهر و شهروندان غیر فعال است.
سرپرست شهرداری بوشهر نیز گفت: در ارتباط با اتوبوس هایی که از خط خارج شدند تعمیر آنها در حال انجام است و بزودی خدمات دهی به شهروندان را از سر می گیرند.
فردین خورشیدیان افزود: کولر ایستگاه های مکانیز شهر بوشهر نیز سرویس آنها آغاز شده که پس از تعمیر زمینه فعال سازی آنها فراهم می شود.
وی گفت: در ارتباط با سطل های مخزنی زباله نیز شماری دستگاه خریداری شده که برخی آنها نصب و برخی نیز طی چند هفته آینده در سطح شهر جانمایی می شود.
خورشیدیان افزود: در ارتباط با وضعیت نامناسب سرویس بهداشتی های موجود در پارک های شهر بوشهر پیمانکار جدید مربوط به این حوزه انتخاب شده و بزودی فعالیت خود را از سر می گیرد.
وی عنوان کرد: در ارتباط با وضعیت نیروی انسانی سازمان های تابعه شهرداری بوشهر اطلاع رسانی لازم برای مشخص شدن نیروهای مازاد صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار