رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
  • کد خبر : 11567
  • چاپ خبر : تلاش های شهرداری در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار ستودنی است

عضو شورای شهر تبریز گفت: تلاش های شهرداری تبریز در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار ستودنی است.

به گزارش شورانیوز ، محرم محمدزاده در آیین بهره برداری از پارک محله ای و زمین ورزشی سجادیه با بیان اشاره به بازدید خود در سال گذشته از این منطقه اظهار کرد: پس از بازدید از این منطقه با هماهنگی شهردار کلانشهر تبریز، شهرداری منطقه ۳ آغاز به تملک و احداث پارک محله ای و زمین ورزشی در این منطقه کرد که باید از زحمات شهردار تبریز قدردانی کرد.

وی افزود: برخی از مسئولان علاقه ای به کار در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار ندارد و همواره علاقمندند پروژه ای را در مرکز شهر احداث کنند تا بیشتر به چشم بخورد اما امروز شاهد افتتاح چنین پارک و زمین ورزشی در منطقه کم برخوردار هستیم که این نشان اهمیت دادن شهردار تبریز به این موضوع است.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه تلاش های خوبی در سایر مناطق حاشیه نشین کلانشهر تبریز توسط شهرداری تبریز صورت می گیرد، اظهار کرد: درآمد شهرداری های مناطق جهت توزیع عادلانه رفاه در سطح این کلانشهر هزینه می شود که امروز شاهد پرداخت کمک هزینه از سوی شهرداری منطقه ۲ تبریز به این منطقه بودیم.

گفتنی است، همچنین مراسم کلنگ زنی خیابان ۱۲ متری سجادیه و بهسازی و توسعه معابر با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، شهردار و فرماندار تبریز و جمعی از مسئولان شهری برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار