رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
  • کد خبر : 11545
  • چاپ خبر : تصمیم انحلال شورای شهر کرج با هیئت حل اختلاف است

نماینده فرماندار کرج در جلسه فوق العاده شورای شهر کرج گفت: تصمیم انحلال شورای شهر کرج با هیئت حل اختلاف است.

به گزارش شورانیوز ، هومن قدوسی صبح سه شنبه به دنبال عدم تشکیل دومین جلسه فوق العاده شورای شهر با محوریت انتخاب هئیت رییسه شورای شهر کرج که توسط فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود، در مصاحبه رسانه ای گفت: متاسفانه این جلسه به دلیل عدم حضور پنج عضو شورا رسمیت پیدا نکرده و تشکیل نشد.

وی با تاکید بر اینکه این جلسه نیز مانند جلسه روز گذشته به تعطیلی کشیده شد، به دلیل غیبت پنج عضو شورا بوده است، گفت: این پنج نفر علیرغم اعلام قبلی به آنها، غیبت کردند این موضوع به فرمانداری شهرستان و شخص استاندار گزارش می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کرج اضافه کرد: فرمانداری در این خصوص تصمیم گیری می کند، مطابق مفاد قانونی برای عدم حضور چند عضو شورای شهر  بعد از شش غیبت متوالی و طبق بررسی و تشخیص استاندار و اعلام نظر هیئت حل اختلاف استان البرز تصمیم گیری خواهد شد.

قدوسی با اشاره به عدم برگزاری جلسه دوم، تصمیم گیری در این خصوص را به ۴۸ ساعت آینده موکول کرد و گفت: این موضوع به هیئت حل اختلاف استان سپرده می شود.

وی با بیان اینکه انتخاب هئیت رئیسه شورا از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه باید انتخاب شهردار کرج نیز انجام شود.

نماینده فرماندار کرج در جلسه فوق العاده شورای شهر کرج در خصوص تصمیم گیری برای انحلال شورای شهر کرج نیز گفت: این تصمیم بر عهده هیئت حل اختلاف استان البرز است، ما نمی توانیم در این خصوص فعلا صحبتی یا تصمیمی داشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار