رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
  • یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
  • کد خبر : 11515
  • چاپ خبر : شاهد گسست نسلی هستیم/اجرای برنامه‌های فرهنگی برای تحکیم خانواده‌ها

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شاهد گسست نسلی هستیم و باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی بتوانیم نسبت به تحکیم و در کنار هم بودن خانواده‌ها گام برداریم.

به گزارش شورانیوز ، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک عیدغدیر و هفته دولت و گرامی‌داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار امیدواری کرد که همه مردم و مسئولان بتوانند در مسیرآرمان‌های شهدا گام برداشته و اهداف آنها را دنبال کنند.

وی به لزوم توجه دولت به پرداخت حقوق کارمندان اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی درآمد و هزینه‌های کارمندان هم‌خوانی ندارد و ضروری است که حقوق این قشر در زمان مقرر پرداخت شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از شهرداری اصفهان در برگزاری برنامه‌هایی که منجر به ایجاد فضای نشاط اجتماعی در شهر شده است، ادامه داد: ما شاهد گسست نسلی هستیم و باید با اجرای برنامههای فرهنگی بتوانیم نسبت به تحکیم و در کنار هم بودن خانواده‌ها گام برداریم.

وی با بیان اینکه برنامه “نشاطستان” طی روزهای اخیر با همت شهرداری و با هدف تحکیم خانوادهها برگزار می‌شود، اضافه کرد: این برنامه مورد استقبال مردم قرار گرفته و این امر بیانگر نیاز به اجرای چنین برنامه‌هایی است.

نصر اصفهانی تاکید کرد: هر کاری که از سوی مردم استقبال می‌شود این پیام را دارد که باید این برنامه ادامه داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان اظهار امیدواری کرد که این جشنواره بتواند برای شهر اصفهان جذب گردشگران داشته باشد و به گونه‌ای برگزار شود که شورای شهر با میل بیشتری نسبت به برگزاری این جشنواره در سالهای آینده اقدام کند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به برگزاری نمایشگاه ابربازی‌های چوبی در اصفهان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه قرار است در همه مناطق شهرداری به صورت چرخشی برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار