رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
  • کد خبر : 11476
  • چاپ خبر : طرح انتخاب شده برای سبزه‌میدان زنجان آماده ارائه به شورای شهر

شهردار زنجان گفت: طرح انتخاب شده برای سبزه‌میدان زنجان آماده ارائه به شورای شهر در جلسه آینده است.

به گزارش شورانیوز ؛ مسیح‌اله معصومی در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان ضمن اشاره به وفاق و همدلی شهرداری و شورای شهر اظهار کرد: این وفاق و همدلی ملموس است و همه به این معترفند که این امر تاثیر بسزایی در پیشبرد امور داشته است.

شهردار زنجان به بحث پادگان به عنوان یک معضل شهری اشاره کرد و گفت: وجود پادگان در داخل شهر یک معضل است که باید نسبت به حل این موضوع اقدام شود.

وی با اشاره به امتیازات داده شده به ارتش از محل همین بازگشایی پادگان گفت: البته ما با امیر سرتیپ امیر حاتمی نیز دیدار داشتیم؛ اما ارتش هر بار با طرح موضوعی از اجرای توافقات طفره می‌روند.

معصومی با اشاره به اینکه به علت عدم اجرای توافقات توسط ارتش ما برای صدور پروانه‌ها دست نگه‌داشته‌ایم؛ گفت: این باید تصویب شود که اگر توافقات اجرایی نشود؛ شهرداری امتیازات تصویب شده را لغو خواهد کرد.

شهردار زنجان در ادامه به روند بررسی پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: خواهش داریم برنامه بررسی پروژه‌ها از قبل اعلام شود تا ما نیز به صورت مدون و طبق زمان‌‎بندی آن را ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه در مورد طرح سبزه‌میدان نیز ما به دو طرح رسیدیم و از آن دو طرح طی اصلاحات صورت گرفته یک طرح انتخاب شد؛ تصریح کرد: طرح انتخاب شده مربوط به همان طرح ایجاد بود که اصلاحات را انجام داده و طبق آخرین اطلاعات آماده ارائه به شورای شهر است.

معصومی گفت: قرار بود که ما زمان‎بندی و هزینه را اعلام کنیم تا نسبت به ارائه شورای شهر اقدام شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار