رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
  • کد خبر : 11469
  • چاپ خبر : انتخاب اسماعیل دویران به عنوان رئیس جدید شورای شهر زنجان

 با برگزاری انتخابات سال دوم فعالیت شورای پنجم شهر زنجان، اسماعیل دویران با پنج رای به عنوان رئیس جدید این نهاد انتخاب و معرفی شد.

به گزارش شورانیوز ،در یکم شهریورماه سال گذشته ۹ منتخب پنجمین دوره شورای شهر زنجان برای انتخاب اعضای پیشنهادی هیات رئیسه در فرمانداری زنجان تشکیل جلسه دادند که در نهایت احمد نصیری به عنوان تنها نامزد برای تصدی پست ریاست انتخاب شد.
در این جلسه مسعود مرادخانی به عنوان نایب رئیس شورا؛ سید رحمان احمدی به عنوان تنها گزینه تصدی سمت منشی هیات رئیسه انتخاب و سجاد خدایی نیز به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان برگزیده شد.

امروز پس از گذشت یک سال از انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان برای سال دوم در حال برگزاری است.

رئیس شورای شهر زنجان احمد نصیری در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های یک ساله شورای شهر زنجان گفت: با وجود گرایش‌های فکری مختلف سیاسی‌کاری در شورا نشده و اولویت این افراد پیشرفت شهر بوده است.
وی با اشاره اینکه شورای پنجم در بررسی بودجه لایحه سال ۱۳۹۷ شورای شهر آن را به انجام رسانید؛ افزود: همچنین در راستای تعامل با سایر دستگاه‌ها نیز فعالیت متعددی صورت گرفته است.
نصیری با اشاره به همراهی شورای اسلامی شهر با شهردار و تصویب اکثر لوایح شهردار منتخب بیان کرد: البته شاید کوتاهی نیز بوده است؛ اما فعالیت‌‌های خوبی صورت گرفته است.

در جلسه امروز شورای اسلامی شهر زنجان اسماعیل دویران و احمد نصیری برای ریاست شورا ثبت‌نام کردند که در نهایت اسماعیل دویران با پنج رای در مقابل چهار رای احمدی نصیری به ریاست این شورا برای یک سال آینده انتخاب شد.

برای نایب رئیسی شورای شهر زنجان هم سجاد خدایی و مسعود مرادخانی کاندیدا شده بودند که سجاد خدایی با پنج رای جایگزین مسعود مرادخانی در این سمت شد.

سمت منشی شورای اسلامی شهر زنجان برای سال دوم با پنج رای در مقابل چهار رای رحمان احمدی به حمیدرضا حمیدی رسید.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار