رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
  • کد خبر : 11441
  • چاپ خبر : ابقاءابوذر دهدار به عنوان رئیس شورای بوشهر برای دومین سال

نشست صد و سومین شورای شهر بوشهر با موضوع انتخاب هیئت رئیسه در ساختمان امیریه شهر بوشهر برگزار شد که اعضاء شورا دوباره به ابوذر دهدار به عنوان رئیس شورا اعتماد و وی برای دومین سال ابقاء شد.

به گزارش شورانیوز ؛ نشست صد و سومین شورای شهر بوشهر با موضوع انتخاب هیئت رئیسه در ساختمان امیریه شهر بوشهر برگزار شد که اعضاء شورا دوباره به ابوذر دهدار به عنوان رئیس شورا اعتماد و وی برای دومین سال ابقاء شد.

در این انتخابات داخلی شورا روح الله نصرتی به عنوان نائب رئیس و طاهره شمشیری به عنوان خزانه دار و منشی شورای شهر بوشهر انتخاب شدند.

ابوذر دهدار رئیس شورای شهر بوشهر از اعتماد اعضاء شورا به وی تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: امدیوارم بتوانم با تصویب مصوبات و ارائه برنامه‌ها و راهکارها خدمات مطلوب و شایسته‌ای را به شهروندان در مجموعه مدیریت شهری در جهت توسعه و عمران بندر بوشهر ارائه دهیم.
این درحالی است که شهرداری بندر بوشهر حدود ۸ ماه است که با سرپرستی اداره می شود و همچنان امیریه نشینان به دنبال گزینه برای تصدی مدیریت شهری هستند.

با توجه به اینکه دو گزینه برای تصدی شهرداری بندر بوشهر به وزارت کشور معرفی شد اما هر دو گزینه به دلایلی که هنوز به صورت علنی مشخص نشده است نتوانستند تائیدیه لازم از وزارت کشور دریافت کنند که رئیس شورا جهت انتخاب شهردار اعلام کرده است که گزینه های مطرح باید اول تائیدیه از مراجع دریافت کنند و بعد در صحن علنی معرفی شوند.

حال باید منتظر ماند که اعضاء شورای شهر برای انتخاب شهردار چه گزینه انتخاب خواهند کرد که بدون هیچ گونه مغایرتی با قانون بتواند تائیدیه های لازم را دریافت کند.

بر اساس اخبار واسله یکی از گزینه های مد نظر شورای شهر مسعود نصوری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر جهت تصدی شهرداری مرکز استان است.

وزارت کشور در نامه ای به استاندار بوشهر به صورت غیر مستقیم خطاب به شورای شهر بوشهر در خصوص انتخاب شهردار نامه ای ارسال کرده است و در این نامه خواستار رسیدگی در هیات حل اختلاف شوراها شده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار