رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
  • کد خبر : 11402
  • چاپ خبر : انتخاب شهردار یا سرپرست شهرداری بی نتیجه ماند

نشست علنی شورای اسلامی شهر کرج برای انتخاب شهردار یا سرپرست شهرداری در میان اختلاف نظراعضای شورا بی نتیجه ماند.

به گزارش شورانیوز، به دنبال احراز نشدن صلاحیت محمدرضا احمدی نژاد از سوی وزارت کشور و پایان دوره سه ماهه سرپرستی وی بر شهرداری کرج ، انتظار می رفت اعضای شورای اسلامی شهر کرج امروز یکشنبه تکلیف مدیریت شهری را مشخص کنند.
در عین حال استعفای احمدی نژاد از سرپرستی شهرداری کرج ، مسئولان استانی و نمایندگان مردم کرج در مجلس را بر آن داشت تا در روزهای اخیر بر تعیین تکلیف مدیریت شهری کرج تاکید کنند.
با اینکه امروز محمدتقی شفقی فرماندار ویژه کرج به عنوان گزینه جدید برای انتخاب شهردار توسط برخی اعضای شورا مطرح شد اما برخی دیگر از اعضای شورا انتخاب ناگهانی شفقی را مورد انتقاد قرار دادند .
برهمین اساس تلاقی انتخاب هیات رئیسه شورا و شهردار به یکی از موضوعات چالشی این روزهای شورای شهر کرج تبدیل شده است ، موضوعی که سبب شده تا مردم و شهرداری در بلاتکلیفی بمانند.
برخی اعضای شورای شهر اعلام کردند که از بین ۲۱ گزینه قبلی یک نفر برای شهرداری کرج انتخاب شود ، از سوی دیگر محمد نبیونی رئیس شورا معتقد است که نخست سرپرست شهرداری انتخاب و سپس یک فرد مناسب به عنوان شهردار برگزیده شود.
همچنین برخی دیگر از اعضای شورای شهر اعلام کردند که فرصت ها برای انتخاب شهردار تمام شده و می بایست هر چه زودتر تصمیم گیری شود.
با این حال اعضای شورای شهر موافقت کردند که در ۲ روز آینده از بین گزینه های جدید فردی به عنوان شهردار انتخاب شود.
موضوع انتخاب شهردار کرج با روی کار آمدن شورای پنجم از همان ابتدا یک چالش عمده در مدیریت شهری کرج بوده است.
اواخر شهریور ماه سال ۹۶ اصغر نصیری به عنوان شهردار کرج انتخاب شد که مخالفت اعضای شورای شهر با برخی معاونان و مدیران نصیری که از تهران به کرج آمده بودند، شهردار را مجبور به استعفا کرد.
نصیری اواخر فروردین ماه امسال از شهرداری کرج استعفا کرد و احمدی نژاد به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.
اعضای شورای شهر کرج ، اردیبهشت ماه امسال مجید غلام سریزدی را به عنوان شهردار انتخاب کردند که صلاحیت وی از سوی مراجع ذیصلاح مورد تائید قرار نگرفت.
همچنین شورای شهر حدود ۲۰ روز پیش احمدی نژاد را به عنوان شهردار انتخاب کرد که صلاحیت وی محرز نشد.
در نشست امروز شورا که با حاشیه هایی همراه بود قرار شد که فردا دوشنبه به صورت غیر علنی وضعیت شهرداری کرج مورد بررسی قرار گیرد.
شورای پنجم کرج دارای ۱۳ عضو است .

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار