رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
  • کد خبر : 11343
  • چاپ خبر : برنامه جدید شهرداری با بهزیستی و کمیته امداد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران گفت: قرار است تعامل و همکاری نزدیکی با دولت، سازمان بهزیستی و کمیته امداد داشته باشیم تا از این طریق بتوانیم به چالش‌های موجود در شهر رسیدگی کنیم و از ظرفیت‌های تمام بخش‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره بگیریم.

به گزارش شورا نیوز، رضا صالحی امیری در اولین کنگره بین‌المللی شصت سال مددکاری کشور گفت: شهرداری اکنون به یک نهاد اجتماعی و خدماتی تبدیل شده و به آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای دارد و سعی می‌کند در کنار دولت، بخشی از درد جامعه را تسکین بخشد.

وی ادامه داد: کنگره مددکاری می تواند راهی برای تقویت این حوزه باشد چرا که اکنون با تغییرات جامعه شهری و همینطور ابعاد انسانی روبه‌رو هستیم و نگاه مدیریت شهری باید انسان‌محور باشد.

صالحی امیری با اشاره به فعالیت مراکز پرتو در تهران گفت: این مراکز خدمات مناسبی را به کودکان در معرض آسیب مانند کودکان کار و خیابان ارائه می‌کند و در ۳۵۴ محله این مراکز راه‌اندازی شده است.

صالحی امیری گفت: همچنین ۱۴ هزار مددجو تحت پوشش شهرداری تهران قرار دارند و از خدمات ما بهره می‌گیرند و ما سعی کرده‌ایم از تمام ظرفیت‌های خود رد حوزه اجتماعی استفاده کنیم.

وی گفت: در حال حاضر ۱۲۰۰ خیریه در تهران در حوزه‌های مختلف کودکان در معرض آسیب فعالیت می‌کند و قرار است همکاری نزدیکی با دولت، بهزیستی و کمیته امداد داشته باشیم تا بتوانیم چالش‌های موجود در شهر را رسیدگی کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار