رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
  • یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
  • کد خبر : 11333
  • چاپ خبر : اتهام آقای شهردارکرج بی‌اساس است/ در صورت اثبات قطعاً استعفا خواهم داد.

رئیس کمسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر کرج گفت: اتهام آقای شهردار مبنی بر تلاش من برای عهده‌دار بودن برادرم در حوزه پسماند کرج بی‌اساس است و در صورت اثبات این دعا قطعاً استعفا خواهم داد.

به گزارش شورانیوز ازکرج، عباس زارع در بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر کرج که صبح امروز برگزار شد در پاسخ به سخنان تند و اتهام شهردار کرج گفت: شهردار باید در خصوص به‌کارگیری شخصی از طریق پیمانکار که مکاتبات رسمی داخل شهرداری را انجام می‌دهد و امرونهی می‌کند پاسخ دهد چراکه این انتقاد من کاملاً قانونی است.

وی با تأکید بااینکه نماینده مردم در شورا باید صراحت، شجاعت، صلابت و دقت داشته باشد اظهار داشت: شهردار با نام بردن اسم شخص به بنده اتهام زدند که شخصاً پیگیر این موضوع خواهم بود.

زارع افزود: اگر اتهام مذکور اثبات شود قطعاً از نمایندگی مردم استعفا خواهم داد چراکه در آن صورت لیاقت چنین پستی را نخواهم داشت.

رئیس کمسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر کرج ادامه داد: باوجوداینکه تعداد قابل‌توجهی از همکاران شریفم در شورا از من خواستند تا افراد لایق را در شهرداری معرفی کنم اما من دخالت نکردم چرا انتصابات در حوزه اختیارات شهرداری است لذا از شهردار خواهشمندم که اطلاعات خود را دقیق‌تر و جامع‌تر کنند.

وی در پایان خطاب به شهردار یادآور شد: از شهردار خواستارم تا در خصوص اتهامی که به من وارد کردند ادله و مستندات ارائه دهند و در معرض نمایش بگذارند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار