رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
  • کد خبر : 11330
  • چاپ خبر : انسان‌محوری و عدالت‌شهری، دو ضرورت عمده‌ ی برنامه و بودجه سال ۹۷

شهردار تبریز گفت: انسان‌محوری، شفافیت سازمانی و احصای نیازهای واقعی شهر، رویکرد اصلی برنامه و بودجه سال ۹۷ شهرداری تبریز است.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، ایرج شهین‌باهر، با بیان این مطلب اظهار داشت: انسان‌محوری و عدالت‌شهری، دو ضرورت عمده‌ای است که از آغاز مسئولیت جدید مدیریت شهری، با شورای محترم و شهروندان، در میان گذاشته‌ایم؛ برنامه و بودجه ۹۷، گام اول برای تحقق این شعار است که در صورت همت و جدیت در رویه اجرایی، نقطه عطفی در شاخص‌های توسعه شهر خواهد بود.
وی تصریح کرد: مصمم به بهره‌گیری از نظرات و ایده‌های عمومی هستیم و امیدواریم مشارکت صاحبنظران و متخصصان حوزه‌های شهری، موجب شود در جهت‌گیری اجرایی شهر شاهد رفع نیازهای قدیمی شهر شویم.
شهین‌باهر خاطرنشان کرد: باید خلاهای خدمتگزاری را شناخته و منابع خود را صرف نیازهای واقعی و زیربنایی شهر کنیم؛ توجه به تجربیات گذشته در حوزه‌های مختلف خدمتگزاری، به غنای هر چه بیشتر برنامه و بودجه سال ۹۷ منجر خواهد شد.
شهردار تبریز با اشاره به این‌که ایجاد شفافیت، ضرورت سازمانی و مطالبه عمومی شهروندان است، اظهار داشت: باید راهکارهای شفاف‌سازی را به خصوص در حوزه‌های هزینه و درآمد، نهادینه کنیم؛ تنها در صورت تقویت اعتماد عمومی است که می‌توانیم مشارکت‌های شهروندی و زمینه‌های سرمایه‌گذاری را در شهر رونق ببخشیم.
وی با بیان این که برنامه و بودجه سال آینده، باید مطابق محورهای تبریز ۲۰۱۸ باشد، افزود: ایجاد درآمدهای پایدار، کاهش هزینه‌های جاری و تقویت برنامه‌های خدماتی و عمرانی باید سمت و سوی برنامه و بودجه ۹۷ باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار