رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April
  • یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
  • کد خبر : 11314
  • چاپ خبر : بررسی تخلفات “سازمان عمران شهرداری تبریز”

رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر تبریز از بررسی تخلفات “سازمان عمران شهرداری تبریز” در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش شورانیوز ازتبریز، علی آجودان‌زاده، با بیان اینکه سازمان عمران شهرداری تبریز نزدیک به ۹ میلیون سهم شرکت‌ها و مناطق شهرداری را واگذار کرده است اظهار داشت: این اقدام بدون اخذ نظر حقوقی و حراستی صورت گرفته است که این تخلف در کمیسیون در دست بررسی است.

رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر تبریز تصریح کرد: با توجه به اسناد و شواهد در اختیار کمیسیون احتمال اینکه این اقدام وجاهت قانونی نداشته و تخلف بوده، زیاد است گفت: در صورت اثبات این اتفاق با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

آجودان زاده در ادامه با اشاره به اینکه موضوعات مختلف دیگری در کمیسیون تحقیق و نظارت شورا در دست بررسی است ابراز داشت: برخی از پروژه‌های مهم از جمله پروژه آیسان هم بررسی شد که پیمانکار به دلایلی نتوانست کار بکند وکنار کشید که در نهایت به شرکت “شهر آتیه” وابسته به بانک شهر واگذار شد.

با بیان اینکه این شرکت بانک شهر بقیه پروژه را ادامه خواهد داد اضافه کرد: ایام توقف پروژه با تصویب قانونی به مدت سه سال به پروانه ساخت افزوده شد تا شاهد ساخت و بهره برداری به موقع این پروژه باشیم.

این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه با اتمام این پروژه شاهد رونق سرمایه گذاری و اشتغال در تبریز خواهیم بود ادامه داد: با آغاز دوباره روند احداث و اتمام این پروژه برای بیش از ۱۰۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار