رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
  • کد خبر : 11288
  • چاپ خبر : تاکید برنامناسب بودن حاشیه شهر برای برگزاری نمایشگاه کتاب

عضو شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از کتابفروشی‌های خیابان انقلاب با اشاره به نامناسب بودن حاشیه شهر برای برگزاری نمایشگاه کتاب تاکید کرد که رویداد‌های فرهنگی باید در دسترس مردم باشد.

به گزارش شورانیوز ، زهرا نژاد‌بهرام، عضو شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از کتابفروشی‌های خیابان انقلاب  درباره سرنوشت برگزاری سی‌‌‌‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در «شهر آفتاب» گفت: رایزنی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شهرداری تهران درباره تکمیل شهر آفتاب ادامه دارد. خوشبختانه با انتصاب سیدرضا صالحی امیری، به‌عنوان معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران و فرد مسلط به جریان شهر‌آفتاب این موضوع باید از طریق این معاونت پیگیری شود.
این عضو شورای شهر تهران درباره تکمیل سوله‌های شهر‌آفتاب برای استقرار ناشرانی که در دوسال پیش زیر چادرها جانمایی شده بودند، ادامه داد: پرسشی مطرح می‌کنید که دلیل با آن همسو نیستم. دلیلش این است که معتقدم رویداد‌های فرهنگی ازجمله نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و نمایشگاه مطبوعات باید در شهر برگزار شود تا دسترسی مردم به آن‌ها راحت‌تر باشد.

وی افزود:‌انتقال این رویدادهای فرهنگی به حاشیه شهر موجب کاهش ظرفیت توسعه کتابخوانی می‌شود. بنابراین همانطور که به سایر همکاران اعلام کردم، معتقدم این رویدادهای فرهنگی باید در دسترس مردم قرار گیرد و در مکانی مانند مکانی مانند مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برپا شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار