رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
  • کد خبر : 11271
  • چاپ خبر : اصفهان گردی بخشی از سبک زندگی شهروندان اروپایی شود

رئیس کمیسیون امور اقتصادی شورای شهر اصفهان گفت: اصفهان گردی بخشی از سبک زندگی شهروندان اروپایی شود و برای شهروندان اروپایی سفر به اصفهان خاطره خوش و به یادماندنی گردد.

به گزارش شورانیوز از اصفهان، نصیر ملت در دیدار هیات استان کانتون وود سوئیس با ابراز خرسندی از برقراری تعامل بین دو شهر اصفهان و وود  افزود: اولین نگرش و اولویت سیاست های مدیریت جدید شهرداری اصفهان کمک به بهبود فضای کسب و کار در شهر اصفهان  است و سعی دارد بهترین روش ها و فناوری ها را در این زمینه به کار ببرد .

وی استفاده از فناوری های نوین در فضای شهری را از سیاست ها و اولویت های مهم مدیریت شهری خواند و اذعان داشت: این مهم باید در اجرای پروژه های عمرانی، سیستم های حمل و نقل و سیستم های بهبود محیط زیست به کار گرفته شود.

 رئیس کمیسیون امور اقتصادی شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان دارای پیشینه و قدمت چندین هزار ساله تاریخی است ادامه داد: این شهر مرکز حکومت های مختلف را تجربه کرده همچنین این شهر دارای آثار تاریخی متعددی است لذا برای کشورهای اروپایی دارای جذابیت است .

 وی ابراز امیدواری کرد: اصفهان گردی بخشی از سبک زندگی شهروندان اروپایی شود و برای شهروندان اروپایی سفر به اصفهان خاطره خوش و به یادماندنی گردد.

ملت با تاکید بر اینکه اصفهان به عنوان ۱۰ شهر برتر در حوزه گردشگری است و ۱۹ گونه گردشگری را داراست اظهارداشت: اصفهان شهر جهانی صنایع دستی شناخته شده چرا که ۱۹۲ رشته صنایع دستی در این شهر خلاق جهانی به ثبت رسیده است، لذا این قابلیت را برای حضور گردشگران اروپایی به خصوص سوئیسی ها دارد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار