رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
  • دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
  • کد خبر : 10990
  • چاپ خبر : جناح بندیهای سیاسی در شورا معنا ندارد/با مداخله اعضای شورا در عزل و نصب های شهرداری مخالف هستم

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه با شهردار رشت عهد اخوت نبسته ایم ،گفت:جناح بندیهای سیاسی در شورا معنا ندارد و با مداخله اعضای شورا در عزل و نصب های شهرداری مخالف هستم.

به گزارش شورانیوز از رشت ،احمدرمضانپور با حضور در جمع بازنشستگان شهرداری رشت اظهار کرد: منتخبین شورای پنجم رشت برای خدمت به مردم آمده اند و باید به دور از جناح بازیهای سیاسی برای توسعه شهر رشت گام بردارند .
وی افزود:شهر رشت نیازمند اقدامات زیر ساختی است و بنده معتقدم باید پاسخگوی اعتماد مردم باشیم .
وی با اشاره به عزل و نصبها در شهرداری رشت تصریح کرد: با دخالت اعضای شورا در عزل و نصب مدیران شهرداری به شدت مخالفم و خدمت صادقانه همواره برایم از اولویت برخوردار است .
عضو شورای اسلامی شهر رشت در خصوص انتخاب شهردار رشت گفت:اعضای شورا به دور از جناح بازیهای سیاسی نسبت به انتخاب شهردار رشت اقدام کردند و تلاش کردیم گزینه اصلح برای خدمت به شهروندان انتخاب شود .
رمضانپور افزود: مسعود نصرتی فرد توانمندی است که سابقه فعالیت هشت ساله در جایگاه شهرداری قزوین را در کارنامه فعالیتی خود دارد .
وی با بیان اینکه با شهردار رشت عهد اخوت نبسته ایم تصریح کرد:داشتن شهردار بومی مزیت است اما فضیلت نیست و به عنوان منتخب مردم رشت در شورا تا زمانیکه شهردار در راستای توسعه شهر و رفاه شهروندان فعالیت کند از وی حمایت خواهم کرد .
عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت:به زودی به همراه شهردار رشت در جمع بازنشستگان شهرداری حضور پیدا خواهم کرد و در راستای رفع مشکلات آنان گفت وگو خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار