رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
  • کد خبر : 10971
  • چاپ خبر : بهره برداری از دهمین ایستگاه خط یک مترو تبریز/مترو، مهم‌ترین اولویت توسعه شهر

سرپرست شهرداری تبریز اظهار داشت: مترو، مهم‌ترین اولویت توسعه شهر است و شهرداری تبریز، در کنار طرح‌های مختلف عمرانی، پیگیری این پروژه را به صورت راهبردی، در دست اجرا دارد.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، محمدحسین اسحقی در حاشیه افتتاح ایستگاه شماره ۷ خط یک مترو، خاطرنشان کرد: ایستگاه شماره ۷ متروی تبریز، دهمین ایستگاه فعال متروی تبریز است که فرآیند مسافرگیری خود را آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده، پله‌های برقی ایستگاه‌ها تامین شده و به زودی، برنامه نصب پله‌ها، با اولویت ایستگاه‌های پرتردد مرکز شهر، آغاز می‌شود.

سرپرست شهرداری تبریز با بیان این‌که روند تکمیل و تجهیز خط یک متروی تبریز، کاملاً آشکار است، اظهار داشت: تامین منابع مالی مترو، اولویت مالی و اقتصادی شهرداری تبریز است؛ همین امر موجب شده همزمان با خط یک، عملیات حفاری ایستگاه‌های خط دوم با شتاب تمام اجرا شود.

اسحقی یادآور شد: ماه گذشته، شاهد پایان حفاری ایستگاه دوم خط دوم مترو و خروج موفقیت‌آمیز تجهیزات حفاری TBM از مسیر زیرزمینی بودیم؛ با توجه به فاصله کم سایر ایستگاه‌های این خط، پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آتی، شاهد اتفاقات مهم در پیشرفت خط دوم خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: هم‌‌اکنون ۱۲ رام مترو معادل ۶۰ واگن، از ایستگاه ۱ خط یک تا میدان ساعت، به تناوب فعال هستند و به امید خدا، با تقویت و تکمیل ایستگاه‌ها، شرایط بهره‌برداری از مترو، روز‌به‌روز با کیفیت بهتری پیش خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار