رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
  • چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
  • کد خبر : 10819
  • چاپ خبر : احمد نصیری رئیس شورای شهرزنجان

با برگزاری نخستین جلسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زنجان احمد نصیری رئیس شورای شهر شد و همچنان سرپرست شهرداری بلاتکلیف ماند.

به گزارش شورانیوز از زنجان، با پایان مراسم تحلیف و خروج مهمان‌های ویژه این مراسم نخستین جلسه پنجمین دوره شورای شهر زنجان در محل سالن جلسات فرمانداری زنجان برگزار شد.

در نخستین جلسه شورای پنجم امامعلی دادخواه به عنوان رئیس سنی شورا جلسه را آغاز کرد و حمیدرضا حمیدی به عنوان جوان‌ترین عضو شورامسؤولیت منشی شورای پنجم جلسه را برعهده گرفت تا شورای پنجم با انتخاب رئیس، نایب رئیس و منشی شورای پنجم زنجان کار خود را آغاز کند.

براساس این جلسه  نصیری به عنوان تنها کاندیدای ریاست شورای پنجم با کسب هفت رأی به مدت یک سال به عنوان رئیس شورای شهر زنجان انتخاب شد، از بین مسعود مرادخانی و حمید رضا حمیدی به عنوان کاندیداهای نایب رئیسی شورای پنجم مسعود مرادخانی در دور دوم رأی گیری با کسب پنج رأی به مدت یک سال نائب رئیس شورای شهر زنجان شد.

سید رحمان احمدی نیز تنها کاندیدای منشی شورای پنجم با کسب ۶ رأی موافق و سه رأی سفید به عنوان منشی اول شورای پنجم شد و به دلیل عدم وجود کاندیدا برای منشی دوم پنجمین دوره شورای شهر زنجان کار خود را تنها با یک منشی آغاز کرد.

شایان ذکر است، با وجود اینکه پیشتر قرار بود شورای شهر زنجان در مراسم تحلیف سرپرست شهرداری زنجان را معرفی کند اما خبری  از معرفی وی نشد و مقرر شد طی امروز یا فردا سرپرست شهرداری زنجان معرفی شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار