رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
  • یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
  • کد خبر : 10791
  • چاپ خبر : توانستیم  کیفیت زندگی شهروندان را افزایش دهیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه بهره برداری از پروژه‌های مختلف را مدیون حمایت استاندار اصفهان هستیم، گفت: در شورای چهارم مرزهای سیاسی و اجتماعی را شکستیم.

 

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، رضا امینی پیش از ظهر یکشنبه در آئین بهره برداری از مجموعه پل‌ها و میدان استقلال اظهار داشت: این پروژه در شمالی‌ترین نقطه شهر اصفهان به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه با نگاهی به قوانین فرادست و فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مصوبات مجلس شورای اسلامی برنامه پنج ساله شهر تنطیم می‌شود، ابراز داشت: بر اساس این برنامه‌ریزی‌ها امروز شاهد بهره برداری از پروژه‌های مختلف در شهر اصفهان هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه بهره برداری از پروژه‌های مختلف را مدیون حمایت مدیریت استاندار اصفهان هستیم، تصریح کرد: در این دوره مرزهای سیاسی و اجتماعی را در شورای چهارم شکستیم و با در کنار هم قرار دادن توانمندی‌ها توانستیم موفقیت‌های زیادی را برای افزایش کیفیت زندگی شهروندان اصفهانی به دست آوریم.

فرصت خدمت به مردم در چشم بر هم زدنی تمام می‌شود  

وی با اشاره به اینکه فرصت خدمت به مردم در چشم بر هم زدنی تمام می‌شود، ابراز داشت: بعد از خدمت است که مردم به قضاوت می‌نشینند و اقدامات صورت گرفته را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

امینی با اشاره به برخی از اقدامات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: بهره برداری از خط اول مترو شهر اصفهان از جمله اقدامات صورت گرفته در این دوره است که بعد از ۱۷ سال و با حمایت استاندار محقق شد.

وی تعیین مسیر خط دو بر اساس طی مراحل قانونی را از دیگر دستاوردهای شورای چهارم با پیش‌بینی اعتبار سه هزار میلیارد تومان دانست و افزود: توسعه خط یک و همچنین انجام طرح‌های مطالعاتی خط سوم مترو نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه بوده است.

رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه در زمینه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی نیز اقدامات خوبی را در دستور کار داشتیم، تصریح کرد: در این زمینه سیاست خرید و تحویل ۷۰۰ دستگاه اتوبوس جدید بود که تاکنون ۶۸۶ دستگاه به نتیجه رسیده و تا پایان سال ۹۶ همه این خودروها وارد سامانه حمل و نقل اصفهان می‌شود.

 ۱۳ خط بی آر تی در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

وی با بیان اینکه در بخش خطوط بی آر تی ۱۳ خط اصلی طراحی شده است، ابراز داشت: تعدادی از این خطوط بهره برداری شده است و تا پایان سال جاری همه این خطوط بهره برداری می‌شود.

امینی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۰ کیلومتر و خطوط اتوبوس تندرو در اصفهان در دست بهره برداری است، گفت: تا پایان سال نیز هشت خط در قالب ۱۰۰ کیلومتر بی آر تی به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین به نوسازی یک هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی در شهر اصفهان با استفاده از تسهیلات بانکی اشاره کرد و افزود: ناوگان تاکسیرانی فرودگاه نیز به صورت کامل نوسازی شد.

رئیس شورای شهر اصفهان همچنین به مصوب شدن راه‌اندازی ۱۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در اصفهان اشاره کرد و ابراز داشت: این مسیر تا انتهای سال بهره‌برداری خواهد شد.

۱۰ ایستگاه سنجش آلودگی صوت و هوا در اصفهان در هفته دولت راه‌اندازی می‌شود

وی همچنین به راه‌اندازی ۱۰ ایستگاه سنجش آلودگی صوت و هوا در شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: این پروژه تا هفته دولت بهره برداری می‌شود.

امینی با اشاره به اینکه ۱۵۰ میلیارد تومان برای بهره برداری از مجموعه پل‌ها و میدان استقلال از اعتبارات مناطق ۲ و ۱۲ هزینه شده است، افزود: این پروژه دارای ۶۰ کیلومتر آزادسازی و ۲۰ میلیارد تومان تاسیسات بوده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار