رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
  • کد خبر : 10767
  • چاپ خبر : سقائیان نژاد بهترین گزینه‌ برای شهرداری قم

سقائیان نژاد شهردار قم بعد از گذشت ۲۶ ماه از حضورش در شهر قم نه‌تنها انتظارات را برآورده کرده بلکه ساختار و چارچوب منظمی به شهرداری قم داده است به‌طوری‌که منتقدان اندکش هم، عملکردش را قابل دفاع می‌دانند.

به گزارش شورانیوز از قم ، با حرارت خاصی از پروژه‌های شهری و اهداف مدنظرش می‌گوید، مسیرهایی که قرار است پروژه‌های مختلف در آن اجرا شود را با وسواس خاصی شرح می‌دهد به‌طوری‌که شنونده به‌راحتی می‌تواند در ذهنش وضعیت پروژه‌ها را تجسم کند.

سقائیان نژاد شهردار قم بعد از گذشت ۲۶ ماه از حضورش در شهر قم نه‌تنها انتظارات را برآورده کرده بلکه ساختار و چارچوب منظمی به شهرداری قم داده است به‌طوری‌که منتقدان اندکش هم، عملکردش را قابل دفاع می‌دانند.

سروسامان دادن به بدهی‌های شهرداری، اولویت‌بندی و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری از پروژه‌های جدید در زمان‌بندی اعلام‌شده موجب شده کارنامه سقائیان نژاد رضایت‌بخش باشد.

بااین‌حال باروی کار آمدن شورای جدید که علاوه بر کاهش اعضا از ۲۱ عضو به ۱۳ عضو، تغییرات زیادی در اعضای آن رخ‌داده است که حضور و یا عدم حضور سقائیان نژاد در شهرداری قم می‌تواند مهم‌ترین تصمیم این شورا باشد.

این در حالی است که سقائیان نژاد درباره حضور و یا عدم حضور در شهرداری قم می‌گوید: در ارتباط با ماندن یا رفتن بنده در دوره شورای جدید دیدارها و صحبت‌های متعددی با ۱۳ عضو شورا برگزار کرده‌ام و از همان ابتدا حرف من این بوده اگر وحدت مطلق باشد می‌ایستم و باقدرت به کارم ادامه می‌دهم اما اگر یک عضو شورا نیز مخالف حضور بنده باشد همین عاملی برای دور شدن از برنامه و هدر رفت وقت می‌شود.

این صحبت‌های سقائیان نژاد در حالی مطرح می‌شود که رضایت عمومی از وی در بین مدیران ارشد استان و نمایندگان مجلس وجود دارد که همین موضوع احتمال انتخاب دوباره وی برای یک دوره چهارساله دیگر را قوی کرده است.

از سوی دیگر بعید به نظر می‌رسد که شورای پنجم به دنبال گزینه‌های دیگری باشد به‌هرحال فردی که بخواهد به‌جای وی بر کرسی مدیریت شهری قم بنشیند باید کارنامه قوی‌تر از وی داشته باشد.

علاوه بر این وجود شهردار موفق در شهرداری قم می‌تواند رضایتمندی مردم از شورای شهر را نیز در پی داشته باشد که برای رسیدن به این مهم نیز بعید به نظر می‌رسد گزینه‌ای بهتری از سقائیان نژاد وجود داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار