رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
  • کد خبر : 10682
  • چاپ خبر : رسانه‌ها نقد سازنده را به عنوان راهبرد اصلی خودشان پیگیری کنند

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: خبرنگاران تیغ جراحی جامعه هستند که مسائل و مشکلات جامعه را به مسؤولان منتقل می‌کنند.

به گزارش  شورانیوز از بندرعباس، پرویز سالاری  در نشست شورای شهر بندرعباس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، روز خبرنگار را به همه اهالی رسانه و فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت و عنوان داشت: یکی از اصلی‌ترین بازوان منتخبان مردم در شورای شهر، رسانه‌ها هستند که با انتقال مسائل و موضوعات مختلف به مردم زمینه را برای تحقق عدالت اجتماعی فراهم آورده و در عین حال مطالبات مردم را نیز به اطلاع نمایندگان مردم در حوزه مدیریت شهری می‌رسانند.

وی افزود: خبرنگاران همیشه نقش پیامبرگونه‌شان را در قالب‌های مختلف خبری و با تیترهای مختلف آئینه دارانی بوده‌اند که حقیقت‌های جامعه را برای آگاهی‌بخشیدن به مردم به دوش کشیده‌اند و در این مسیر زیان‌های مختلفی دیده‌اند که جامعه ما باید قدردان این قشر تأثیرگذار باشد.

رئیس شورای شهر بندرعباس با بیان این که خبرنگاران تیغ جراحی اند که مسائل و مشکلات جامعه را در جایگاه پلی میان مردم و مسؤولان شناسایی و معرفی می‌کنند و خدماتی که از سوی مسؤولان ارائه شده را نیز به مردم منتقل کرده‌اند. آن چه که مهم است آرامش‌بخشی است و رسانه‌های ما باید بیش از پیش به این مسأله توجه داشته باشند و اجازه ندهیم که توطئه دشمنان در فاصله انداختن میان مردم و حاکمیت محقق شود.

سالاری تأکید کرد: رسانه‌ها باید اخبار امیدآفرین را تقویت کرده و مرز میان مردم و مسؤولان را از میان بردارند و نقد سازنده را به عنوان راهبرد اصلی خودشان پیگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار