رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
  • کد خبر : 10645
  • چاپ خبر : وجود تابلوها و تبلیغات محیطی ناهمگون سبب ایجاد یک اغتشاش بصری

سخنگوی شورای شهر قم گفت: وجود تابلوهای گوناگون و تبلیغات محیطی ناهمگون سبب ایجاد یک اغتشاش بصری در شهر قم شده است.

به گزارش شورانیوز از قم ،عباس ذاکریان  با اشاره به اهمیت ساماندهی اغتشاشات بصری در شهر اظهار داشت: وجود تابلوهای گوناگون و تبلیغات محیطی ناهمگون سبب ایجاد یک اغتشاش بصری در شهر قم شده که نیاز است این موضوع موردبررسی و ساماندهی قرار گیرد.

وی بابیان اینکه در کنار ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی، باید ایمن‌سازی سازه‌های تبلیغانی نیز موردتوجه قرار گیرد، افزود: شورای چهارم برای ساماندهی این رنج شهر قم در زمینه تبلیغات محیطی، آیین‌نامه قدیمی این موضوع را موردبازنگری قرار داد، که متأسفانه در فرآیند قانونی شدن این آیین‌نامه به تصویب نهایی نرسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: آیین‌نامه ساماندهی تبلیغات محیطی مورد تصویب شورای شهر قرار گرفت ولی در ادامه هم توسط فرمانداری و هم توسط هیئت حل اختلاف این آیین‌نامه مورد تأیید واقع نشد.

وی با تأکید بر اینکه اگر ساماندهی تبلیغات محیطی مورد تصویب قرار می‌گرفت شاهد نتایج بسیار خوب آن در شهر بودیم، ابراز کرد: تنوع تابلوهای سر در مغازه‌ها شهر را دچار اغتشاش بصری کرده است که ساماندهی آن در کنار تأمین امنیت تابلوها و سازه‌ها از اهداف این آیین‌نامه بود.

ذاکریان خاطرنشان کرد: باآنکه این آیین‌نامه مورد تصویب قرار نگرفت ولی تحولی در بحث زیباسازی شهر به‌ویژه در ایام و مناسبت‌ها رخ داد که مورد رضایت مردم قرارگرفته است که نقاشی‌های دیواری، دیواره‌ها، توسعه فضاهای بصری در پارک‌ها و بوستان‌ها و نصب المان‌های مناسبتی ازجمله این اقدامات به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار