رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April
  • چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
  • کد خبر : 10611
  • چاپ خبر : لزوم تقویت صنایع دستی استان و شهر ارومیه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شورای اسلامی شهر ارومیه آماده است در صورت فراهم بودن شرایط سرمایه‌گذاری و برگزاری نمایشگاه دائمی صنایع دستی می‌تواند اعتباری برای این کار اختصاص دهد.

به گزارش شورانیوز از ارومیه ،  رسول اصغر‌زاده  در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه صنایع دستی در ارومیه انجام شد اظهار کرد: اگر در ارومیه نمایشگاه دائمی صنایع دستی برپا شود که همیشه برگزار شود، از اعتبارات عمرانی برای این نمایشگاه درصدی تامین می‌شود.

وی افزود: در اعتبارات شورای شهر ارومیه برای میراث فرهنگی برنامه‌ای تعریف نشده است و بودجه‌ای هم اختصاص داده نشده است اما با توجه به اینکه اعتبارات فرهنگی نیز در شورای شهر وجود دارد می‌توان از این شرایط برای پیشرفت صنایع دستی در نظر گرفت.

اصغرزاده گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه همواره حامی حرکت‌هایی هستند که صنایع دستی استان و شهر ارومیه را تقویت کند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی هر نوع موضوعی را که سبب پیشرفت صنایع دستی می‌شود را به شورای اسلامی شهر ارومیه اعلام کند تا در جلسه‌هایی که برگزار می‌شود بررسی شده و به مرحله اجرا برسد و همچنین این شرایط وجود دارد که نمایشگاه‌های دائمی و موسمی صنایع دستی در شهر ارومیه برگزار شود.

وی افزود: در برگزاری نمایشگاه‌ها اگر استانداری، میراث فرهنگی، راه و شهرسازی و شهرداری ارومیه هرکدام قسمتی از موضوع را بر عهده بگیرند، با هماهنگی این دستگاه‌ها با یکدیگر می‌توان بهترین نمایشگاه را در استان و شهر ارومیه برگزار کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار