رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
  • کد خبر : 10583
  • چاپ خبر : رغم کاهش درآمد ارائه خدمات را تا دو برابر افزایش دادیم

شهردار اردبیل گفت: به رغم آنکه در صدور پروانه و کسب درآمد حجم اقدامات ما یک سوم کاهش یافته اما در ارائه خدمات با دو برابر افزایش عملکرد روبرو بودیم.

به گزارش شورانیوز از اردبیل ، حمید لطف اللهیان در مراسم افتتاح عمارت تاریخی شهرداری به عنوان موزه شهر اردبیل اظهار کرد: در ایام خشکسالی مالی و اعتباری شهرداری اردبیل پروژه های درشتی همچون پل قدس در حال اجراست که ما برابر زمان بندی مشخص این پروژه را با هدف تسهیل در عبور و مرور شهری و رفع ترافیک و ایجاد رضایتمندی مردم در حال اجرا داریم که امیدواریم براساس زمان بندی این پروژه را در موعد مقرر راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه حجم پروژه پل قدس وسیع است و در پرترافیک ترین نقطه شهر که با حجم ورود گردشگران و تردد روزانه روبرو هستیم با یک مدیریت صحیح به رغم همه سختی ها کار براساس زمان بندی به سرعت در حال اجراست.

شهردار اردبیل گفت: علیرغم رکودی که با آن مواجه بودیم ما در منطقه گردشگری شورابیل نیز طرح های خوبی را در حال اجرا داریم که این پروژه ها نیز اهمیتی کمتر از برنامه ها و طرح های توسعه فرهنگی و اجتماعی ندارد.

لطف اللهیان کارکرد مهم مرمت چنین بناهای تاریخی را بازخوانی هویت فرهنگی و تمدنی و باستانی این دیارخواند و افزود: اگر این مواریث به نسل آینده منتقل شود به یقین مشارکت اجتماعی احیا می شود.

وی ضرورت احیای هویت شهری را با تکیه بر ارتقای مشارکت اجتماعی یادآور شد و بیان کرد: توسعه فرهنگی و اجتماعی مقدم بر توسعه عمرانی است هر چند که طرح های مختلفی را نیز در حوزه خدماتی و عمرانی در شهر اردبیل شاهد هستیم.

وی تولید ۱۳۲ هزار تن آسفالت را به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان در ۴ ماهه اخیر یادآور شد و گفت: حجم آسفالت ریخته شده در اردبیل بیشتر از شهر تبریز است که از نظر وسعت و جمعیت دو برابر ما محسوب می شود به طوری که آنها ۱۲۵ هزار تن و ما در اردبیل ۱۳۲ هزار تن آسفالت تولید و پخش کرده ایم.

شهردار اردبیل همت مضاعف مجموعه شهرداری را در ارائه خدمات گسترده در ایام خشکسالی مالی اعتباری و رکود اقتصادی یادآور شد و گفت: شهرداری اردبیل در سال ۹۰ یک میلیون و ۷۵۰ هزار فقره پروانه صادر کرده بود که این میزان در سال ۹۵ به کمتر از ۶۵۳ هزار فقره رسید در حالی که ما به رغم این کاهش درآمد ارائه خدمات خود را تا دو برابر افزایش دادیم.

لطف اللهیان به ساختمان احیا شده عمارت شهرداری با سابقه ۷۹ ساله اشاره کرد و افزود: ما این ساختمان مستهلک و در حال تخریب را به عنوان یک بنای تاریخی برای نشان دادن هویت اصیل اردبیل مورد مرمت قرار دادیم تا به جای آنکه همه ساله اعتباری برای نگهداری و مرمت آن اختصاص دهیم به شکل شایسته احیا شده که امیدواریم با جلب اعتماد مردم آثار ارزشمند اردبیلی ها در این موزه جمع آوری شود.

شهردار اردبیل در پایان با عذرخواهی از مردم و گردشگران به خاطر آثار و تبعات اجرای پروژهایی همچون پل قدس در فصل کاری و محدودیت تردد و ترافیک در این مسیر خاطرنشان کرد: از اینکه پیمانکاران در این وضعیت مالی شهرداری صبوری کرده و در کنار شهرداری هستند از این همراهی و همدلی قدردانی می کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار