رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
  • کد خبر : 10537
  • چاپ خبر : شورای پنجم از سیاسی کاری پرهیز کند

رییس کمیسیون عمران شورای شهر تبریز گفت: اعضای شورای پنجم شورای شهر که اغلب نیز از جایگاه سیاسی برخوردارند با پرهیز از سیاسی کاری در فعالیت های این نهاد مدنی، پاسخ قابل قبولی به اعتماد مردم بدهند.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، ایرج شهین باهر به عنوان ناطق پیش از دستور جلسه، شورای شهر تبریز را تنها نهاد مدنی ۳ جناحی کشور دانست و گفت:علاوه بر اینکه نیمی از هر سال را درگیر مسایل انتخابات و کمیسیون و غیره بودیم در برخی موارد نیز بنابر مصلحت، تصمیمات دیگری از سوی اعضا گرفته شد، به طوری که مثلا علی رغم مخالفت های کارشناسی ما در کمیسیون عمران، محل جدید ساختمان شورای شهر در شهرک باغمیشه و درست بر روی گسل زلزله به تصویب رسید.

وی حذف کمیسیون توافقات را از بدترین اقدامات دوره اخیر قلمداد کرد و افزود:در چند سال گذشته موارد تبانی و ارتشاء شورا در سرتیتر رسانه های محلی، ملی و حتی بین المللی قرار گرفت کمااینکه برخی از اعضای شورا نیز عملکرد مناسبی داشتند که قابل تقدیر بود اما ۴ سال تمام در مقابل تغییر کاربری ها قرار گرفتیم تا فضای سبز تبریز حفظ گردد لذا امیدواریم تا پایان عمر شورای چهارم قضیه ایجاد فضای سبز در داخل بلوک میارمیار به تصویب رسیده و آینده این بخش از شهر نیز تامین گردد.

رییس ادوار گذشته نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی کاهش تراکم فروشی، اهمیت به خط ۲ مترو، توجه به شهرک سلامت و مقوله توریسم درمانی، در جا سازی برای رفع معضل حاشیه نشینی، شفافیت در حوزه جذب سرمایه گذاری و ثبات مدیریتی در مجموعه شهرداری را از جمله مواردی دانست که می تواند موجب اعتمادسازی در بین شهروندان شده و رضایت مندی آنان را به وجود آورد.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر تبریز در پایان اظهارات خود ابراز امیدواری کرد که اعضای شورای پنجم شورای شهر که اغلب نیز از جایگاه سیاسی برخوردارند با پرهیز از سیاسی کاری در فعالیت های این نهاد مدنی، پاسخ قابل قبولی به اعتماد مردم بدهند.

شایان ذکر است در ادامه جلسه این هفته شورای شهر تبریز نامه فرمانداری در خصوص اهمیت اعضای شورا بر مفادی از تعرفه عوارض محلی مورد بررسی منتخبان مردم قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار