رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
  • کد خبر : 10530
  • چاپ خبر : پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید تداوم داشته باشد

 رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عملکرد شورای شهر و شهرداری تبریز در مواجه با آسیب های اجتماعی و همچنین مناسب سازی محیط شهری برای معلولان را موفق دانست.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، شهرام دبیری در جلسه علنی این هفته شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام این مطلب اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری تعامل، عملکرد و همکاری خوبی در مناسب سازی محیط برای معلولان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از خود نشان داده اند.

دبیری با گرامیداشت هفته بهزیسنی و تامین اجتماعی اظهار داشت: سازمان بهزیستی فعالیت های گسترده ای را در کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی داردو طیف گسترده ای از شهروندان را تحت پوشش دارد.

وی افزود: طبیعتا این سازمان به تنهایی قادر به حل معضلات موجود نیست به همین دلیل شهرداری تبریز و شورای شهر در سالیان اخیر تعامل بسیار خوبی با بهزیستی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی داشته است که باید تداوم داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان با تاکید بر رسیدگی به مشکلات اقشار آسیب پذیر اظهار داشت: هماهنگی و همکاری ارگان ها و سازمان ها برای حل مشکلات و آسیب های اجتماعی ضروری است.

در جلسه این هفته شورای اسلامی شهر تبریز، علاالدین نور محمدزاده و ایرج شهین باهر به عنوان سخنران پیش از دستور به ایراد سخنرانی پرداختند.

همچنین در این جلسه محمد حسین اسحقی معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گزارشی از فعالیت های عمرانی صورت گرفته  در چهار سال اخیر را ارائه داد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار