رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
  • کد خبر : 10526
  • چاپ خبر : واکنش تقی پور به اظهارات محمد هاشمی

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده از همین جا از این دوستان درخواست می کنم که اگر شاخصی در این مورد دارند، به اصحاب عقل ارائه دهند تا قضاوت کنند که آیا این صحبت ها صحیح است و یا خیر.

به گزارش شورانیوز ، رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ، در واکنش به اظهارات محمد هاشمی که گفته بود محمدباقر قالیباف شهر تهران را به ۱۰۰ سال گذشته عقب برده است، اظهار داشت: بنده درباره این اظهارنظر باید بگویم که هر فرد عاقلی که این سخنان را شنیده باشد، نمی تواند آن را تایید کند، چراکه با منطق عقل فاصله بسیار طولانی دارد.

وی در ادامه افزود: بنده مطمئن هستم که این آقایان یا نمی دانند عدد ۱۰۰ به چه معناست و یا نمی دانند سال چیست و یا این که شهرداری چگونه نهادی است. بنده به طور قطع می توانم بگویم که آقایان از هیچ کدام از این موارد ذکر شده اطلاعی ندارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه ضمن احترام گذاشتن به شخصیت این افراد تصریح داشت: بنده از همین جا از این دوستان درخواست می کنم که اگر شاخصی در این مورد دارند، به اصحاب عقل ارائه دهند تا قضاوت کنند که آیا این صحبت ها صحیح می باشد و یا خیر.

تقی پور در ادامه گفت: به دوستان پیشنهاد می کنم که ابتدا شاخص های خودشان را معرفی کنند و سپس درباره عملکرد مدیریتی افراد اظهارنظر کنند.

 محمد هاشمی‌رفسنجانی در مصاحبه ای اعلام کرد: «اگر احمدی‌نژاد کشور را ۵۰ سال به عقب برد، قالیباف تهران را به ۱۰۰ سال قبل برده است. استراتژی که قالیباف در تهران پیاده کرده است واقعا باعث از بین رفتن این کلان شهر شده است. همه فضای شهر را فروخته‌اند و رعایت حریم شهروندان را نکرده‌اند. این مسائل خلاف شرع است.»

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار