رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
  • کد خبر : 10489
  • چاپ خبر : پرهیز از شعارزدگی شهرداری در تبلیغ و معرفی شهر همدان

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: شهرداری در تبلیغ و معرفی شهر همدان از شعارزدگی پرهیز کند.

به گزارش شورانیوز از همدان ، کامران گردان پیش از ظهر شنبه در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان که با حضور سرمایه‌گذار  بخش خصوصی برگزار شد، با بیان اینکه باید در زیباسازی شهر کوشید، گفت: زیباسازی سطح شهر یکی از وظایف شهرداری است که روشنایی از جمله این امور بوده و نقش اداره برق در این راستا بسیار حائز اهمیت است.

کامران گردان به نقش تبلیغات در معرفی همدان در سطح ملی و بین المللی اشاره کرد و یادآور شد: در این زمینه از شعار زدگی باید پرهیز کرد و با تفکر و ایده های نو در راستای توسعه شهر همدان گام برداشت.

وی تاکید کرد: با استفاده از ایده های نو می توان از ظرفیت های سطح شهر برای اشتغالزایی در معرفی همدان و عرضه تولیدات این شهر بهره گرفت.

رئیس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با اشار ه به اینکه تبلیغات در دنیا در تجارت حرف، بسیار حائز اهمیت است، گفت: این در حالی است که در کشور ما از جمله همدان از این ظرفیت به خوبی بهره گرفته نشده است.

حمید رضا طبی مسررو اضافه کرد: باید راهکارهای مناسبی برای استفاده از طرفیت تبلیغات در شهراتخاذ شود تا بتوان از رهگذر آن درآمدپایداری برای شهر ایجاد کرد.

طبی مسرور اضافه کرد: در استفاده از بیلبردهای تبلیغاتی می توان در زمان تبلیغات انتخاباتی از ناهنجارریهای تبلیغاتی سطح شهرجلوگیری کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار