رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
  • کد خبر : 10478
  • چاپ خبر : ضرورت تامین حقوق شهروندی توسط دولت

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها اظهار داشت : ضرورت دارد حقوق شهروندی توسط دولت تامین شود و در مقابل آن شهروندان با انجام تکالیف شهروندی در تامین آن نقش مطالبه گرایانه داشته باشند.

به گزارش شورانیوز ، کمال جوانمرد نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در کمیسیون فرهنگی پنجاه و هشتمین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکزاستانها و روسای شوراهای استانهای سراسر کشور با اشاره به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری درباره گفتمان فرهنگی اظهارداشت: می توان با تاکید بر سند چشم انداز ۱۴۰۴ با محوریت فرهنگی تفاوت های اساسی حقوق و تکالیف شهروندی را متمایز و در درون جامعه نهادینه کرد.

 

وی تصریح کرد: ضرورت دارد حقوق شهروندی توسط دولت تامین شود و در مقابل آن شهروندان با انجام تکالیف شهروندی در تامین آن نقش مطالبه گرایانه داشته باشند.

 

نماینده کرمان درشورای عالی استان‌ها در ادامه با انتقاد از نحوه نظارت بر برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر گفت: افزایش تعداد اعضای هیئت نظارت استانی از سه نفر به هفت نفر و حضور نماینگان قوه قضائیه و شورای نگهبان، احتمال وقوع هر گونه تخلف نظارتی در نحوه برگزاری انتخابات شوراها را را به حداقل می رساند.

 

جوانمرد نیز در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع مشورتی رؤسای شواهای اسلامی شهرهای مرکز استان در تبریز، ایجاد نظم اطلاع رسانی بین مطالبات شهروندان و مدیریت شهری را ضروری دانست گفت: فقدان سیستم اطلاع رسانی از محوریت سیاستگذاری های مدیریت شهری رویکرد لطیف فرهنگی اجتماعی شورارهای اسلامی را به رویکرد عمرانی – خدماتی تبدیل می کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار