رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
  • کد خبر : 10409
  • چاپ خبر : زمانی رسانه تاثیر دارد که مردم در هر حالتی حضور داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: اگر بخواهیم در راستای پیشرفت و توسعه گام برداریم باید نقش رسانه و اهالی این حوزه مهم را در نظر بگیریم.

به گزارش شورانیوز از سنندج، جلال شریعتی، اظهار داشت: جایگاه رسانه خیلی حساس است و این بستگی به توجه به رسانه در جامعه است.

وی افزود: رسانه‌ها در جایگاه بسیار مهمی قرار دارند و کسانی که در امر رسانه مشغول فعالیت هستند می‌توانند در تحقق جایگاه واقعی رسانه تاثیرگذار باشند.

شریعتی تصریح کرد: زمانی رسانه می‌تواند بر جامعه تاثیر داشته باشد که مردم در هر حالتی حضور داشته باشند و ما به عنوان شورای شهر باید در راستای ارتقا جایگاه رسانه‌ها و کیفیت‌بخشی به جشنواره‌ها و همایش‌ها تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید فضاسازی مناسب برای معرفی رسانه به مردم صورت بگیرد و اهمیت رسانه در جامعه مشخص شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: باید برای تشویق افردای که در رسانه‌ها کار می‌کنند جشنواره‌ها و مراسمات خاصی برای تجلیل از آنها صورت گیرد و به اهالی رسانه بیش از آنچه که هست اهمیت داده شود.

شریعتی بیان کرد: اگر بخواهیم در راستای پیشرفت و توسعه گام برداریم باید نقش رسانه و اهالی این حوزه مهم را در نظر بگیریم و با توجه خاصی به این حوزه نگاه کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: امروزه رسانه در جامعه نقش مهمی را ایفا می‌کند که باید اقداماتی برای بهبود کیفیت این امر مهم صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار