رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
  • کد خبر : 10261
  • چاپ خبر : هفت پروژه فرهنگی – تفریحی در گاوازنگ زنجان اجرا می‌شود

مدیرعامل همیاری شهرداری‌های استان زنجان از انجام مطالعات برای ساخت هتل خبر داد و گفت: هفت پروژه فرهنگی – تفریحی در گاوازنگ زنجان اجرا می‌شود.

به گزارش شورانیوز از زنجان ، بهروز یوسفی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در چند سال اخیر استان زنجان به سمت گردشگری قدم برداشته است و مسافران زیادی به این شهر سفر می‌کنند.

وی افزود: ما تلاش زیادی کردیم تا برای استان در حوزه گردشگری برندسازی کنیم و مدیریت غار کتله‌خور و هتل‌ها با سازمان همیاری شهرداری‌ها است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: راه‌اندازی پرواز زنجان – مشهد حدود ۵ میلیارد تومان برای سازمان هزینه در برداشته است و بخش خصوصی امروزه از حاصل سرمایه‌گذاری ما استفاده می‌کند و امروزه پرواز زنجان – مشهد انجام می‌شود ثمره پنج سال زحمت این سازمان بوده است.

وی با بیان اینکه گاوازنگ یک مجموعه گردشگری عظیمی است گفت: خوشبختانه در ۱٫۵ سال اخیر توانستیم با حمایت‌های استانداری در مسیر قانون حرکت کنیم و قانونمندانه مجری طرح باشیم.

یوسفی با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت گاوازنگ به نحو احسن استفاده کرد، گفت: حتی در ساعاتی از شبانه‌روز که سطح شهر خلوت است ولی در مجموعه تفریحی گاوازنگ جمعیت است و باید از این فرصت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه سازمان همیاری قصد دارد هفت پروژه کوچک و متوسط برای سرمایه‌گذاری در گاوازنگ انجام دهد، ابراز کرد: این هفت پروژه به کمک جذب سرمایه‌گذار  در حالی در منطقه گاوازنگ اجرایی می‌شود که علاوه بر آن در سطح شهر سه پروژه بزرگ تجاری – رفاهی دیگر در مساحت ۹ هزار متر مربع به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان خاطرنشان کرد: یکی از این پروژه‌های بزرگ، پروژه تجاری – اداری میدان قائم است که با کمک جذب سرمایه‌گذار و  بخش خصوصی انجام می‌شود و علاوه بر آن ساخت هتل پنج ستاره در دست مطالعه است و بعد از اتمام مطالعه، ساخت آن آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار