رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
  • کد خبر : 10207
  • چاپ خبر : ساختار نظارتی شورای شهر مشهد با ظرفیت شهرداری همخوانی ندارد

عضور شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای چهارم شهر مشهد در دوران فعالیت خود دچار سیاست زدگی شد.

به گزارش شورانیوز از مشهد ، برزو دبیریان روز سه شنبه در نطق پیش از دستور نشست شورای شهر مشهد وجود اختلاف بین فرمانداری، استانداری، آستان قدس، شورای شهر و سایر نهادهای دخیل در اراده شهر را نشانگر سیاست زدگی ذکر و بیان کرد: این اتفاقی بود که در شورای چهارم شهر مشهد افتاد و امیدواریم در شورای پنجم رخ ندهد.

وی ادامه داد: عضویت در شورای شهر گرچه از مسیر انتخاب سیاسی از سوی مردم به دست می آید اما سیاست زدگی برای شهرداری و شورای شهر مضر است و باید از آن پرهیز کرد.
عضو شورای شهر مشهد گفت: نتیجه انتخابات شورای پنجم شهر مشهد از سوی مراجع قانونی تایید شد لذا مسئولیت همه کسانی که در انتخابات شرکت کرده و داوطلب ورود به شورا بودند دیگر سخنرانی نیست بلکه باید زمینه را برای اداره شایسته مشهد فراهم کنند.
وی افزود: اعضای شورای چهارم شهر مشهد نیز باید در انتقال تجارب و فرایند تغییر مدیریت شهر بردبارانه اقدام قانونی و اخلاقی را به جا آورند و قدرت را قاعده مند به تازه نفسها تحویل دهند.
دبیریان ادامه داد: انتخابات شورای شهر هویتی سیاسی به خود گرفته است، شهروندان مشهد قدرت و خدمت مدیریت شهری را از اصولگرایان گرفتند و به اصلاح طلبان تحویل دادند اما انتظار نداشته باشید اصولگرایان مدیریت شهری را رها کنند.
وی گفت: اصولگرایان در سایه شورای پنجم و با تعامل با منتخبیان مردم فعالتر از گذشته پیشنهاد و طرح برای اداره شهر ارائه خواهند کرد. اعضای شورای چهارم با پایش شورای پنجم به شهروندان خدمت خواهند کرد که البته این اقدام با تعامل با اعضای اصلاح طلب شورای پنجم انجام خواهد شد.
عضو شورای شهر مشهد افزود: ساختار نظارتی شورای شهر مشهد با ظرفیت شهرداری این کلانشهر همخوانی ندارد و باید منتخبان مردم به این امر اهتمام داشته باشند.
فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد با ۱۵ عضو منتخب اواسط مرداد ماه آتی آغاز می شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار