رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
  • کد خبر : 10191
  • چاپ خبر : هیئت نظارت صحت انتخابات شورای شهر بوشهر را تائید کرد

رئیس هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر گفت: هیئت نظارت صحت انتخابات شورای شهر بوشهر را تائید کرد.

به گزارش شورانیوز از بوشهر ، حجت الاسلام عبدالحمید خدری  اظهار داشت: در پی ارائه برخی اسناد و اعتراضات از سوی کاندیداهای شورای اسلامی شهر بوشهر، رسیدگی به اعتراضات و شکایات با دقت انجام شد.

وی اضافه کرد: موضوعات مطرح شده توسط هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت و صحت انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر تائید شد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اعضای سه نفره هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر شامل بنده(عبدالحمید خدری)، محمد باقر سعادت و سکینه الماسی بوده است.

خدری افزود: شکایات و اعتراضات رسیده مربوط به برخی از منتخبین شورای شهر و همچنین برخی دیگر از کاندیداها بود که بررسی همه موارد، صحت انتخابات شهر بوشهر تائید شد و به فرمانداری بوشهر ابلاغ شد.

بر اساس اعلام فرمانداری بوشهر، در شورای شهر بوشهر کیوان هاشم‌زاده با ۱۴ هزار و یک رای، پویا دولابی با ۱۱ هزار و ۶۲۶ رای، ندا عبدالله‌زاده با ۱۱ هزار و ۳۳۰ رای، روح‌الله نصرتی با ۱۰ هزار و ۹۱۵ رای، مهرزاد آسایش با ۱۰ هزار و ۱۸۸ رای، طاهره شمشیری با ۹ هزار و ۹۹۹ رای، عبدالخالق برزگرزاده با ۹ هزار و ۶۷۸ رای، اکبر توسلی با ۹ هزار و ۷۱ رای و ابوذر دهدار با هشت هزار و ۹۸۵ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین علی پولادی ریشهری، داریوش پوربهی، صدرالله محمدی باغملایی، رباب عبیدی، زهرا رضایی و حیدر رفاهی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر بوشهر معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار