رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
  • کد خبر : 10182
  • چاپ خبر : تدوین سند ۲۰ ساله شورای شهر یکی از اقدامات مهم‌ شورای چهارم

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اولویت‌های سند ۲۰ ساله شهر زنجان در ارتباط با حفظ ایمنی گفت: تا پایان سال ۱۱۷ شیرآتش‌نشانی هیدرات در سطح شهر نصب می‌شود.

به گزارش شورانیوز از زنجان ، عباس راشاد با اشاره به اقدامات خوب شورای چهارم در شهر زنجان اظهار داشت: تدوین سند ۲۰ ساله شورای شهر یکی از اقدامات مهم‌ شورای چهارم بوده است که مسیر شوراهای پنجم، ششم، هفتم و هشتم را مشخص می‌کند و شوراهای آینده با استفاده از آن سند به کار خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: در این سند مشخص شده است که در پنج سال نخست باید اولویت شهردار و شورا حل مشکل ترافیکی شهر و ایجاد ایمنی برای محیط شهر باشد. طرح جاده ضلع شمالی پادگان ارتش یکی از اقدامات خوب و موثر شورای چهارم بود که مشکل ترافیکی آن منطقه را حل کرده است.

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه اولویت شهردار و شورا باید به اتمام رساندن ضلع شرقی خیابان زینبیه باشد، گفت: در این پروژه ابتدا ۳٫۵ میلیارد تومان به شهرداری داده شده است و شهرداری با بودجه و اختیار تامی که دارد، باید برای به سرانجام رساندن آن تلاش کند. افتتاح طرح زینبیه می‌تواند مشکل ترافیکی آن منطقه از شهر را حل کند و تاریخ افتتاح آن بستگی به همت شهرداری دارد.

وی با اشاره به نصب شیرهای آتش‌نشانی هیدرات در سطح شهر گفت: حدود ۴۷ شیر هیدرات در سطح شهر وجود دارد و تا پایان سال ۱۱۷ شیر دیگر نصب می‌شود تا شهر زنجان از این نظر به یک استاندارد پایه برسد.

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه هزینه شیرهای هیدرات کم است، گفت: هزینه این شیرهای آتش‌نشانی افزون بر ۲ تا ۳ میلیون تومان است و در سال‌های آینده هم این شیرها در سطح شهر نصب می‌شود تا به استاندارد خوب که استقرار یک شیر به ازای هر ۶۰۰ متر است، برسیم.

وی تاکید کرد: سال ۸۳ زمینی به اندازه ۸۳۰ هکتار و چند برابر زمین فعلی به ارتش داده شده است و طبق قولی که به مقام معظم رهبری در سال ۸۳ دادند باید تا الان شهر را ترک‌ کرده بودند که این کار را انجام‌ ندادند. ارتش در زمین جدید که در حاشیه شهر است شروع به ساختن‌ ساختمان‌های جدید کردند و در آینده امیدواریم شهر را ترک کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار