رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
  • کد خبر : 10056
  • چاپ خبر : مدیریت دوگانه شهر جدید سهند یکی از عوامل توسعه نیافتگی

کارآموز مدیریت دوگانه شهر جدید سهند را یکی دیگر از عوامل توسعه نیافتگی دانست و گفت: زمین های این شهر در اختیار شرکت عمران شهرهای جدید است و شهرداری سهند فقط نقش خدمات رسان را دارد.

به گزارش شورانیوز ، فرامرز کارآموز، نماینده استان آذربایجان غربی در شورای عالی استان ها با اشاره به مشکلات شهر جدید سهند استان آذربایجان شرقی گفت: توسعه نیافتگی زیرساخت در این شهر یکی از بزرگترین مشکلات است که مردم با آن دست و پنج نرم می کنند. عدم وجود بیمارستان در شهر، باعث شده است مردم به اجبار برای درمان به شهرهای دیگر مانند تبریز مراجعه کنند.

 نماینده استان آذربایجان غربی در شورای عالی استان ها ادامه داد: این در حالی است که مسیر ارتباطی تبریز و سهند بی کیفیت است و هنوز یک اتوبان برای این مسیر احداث نشده است.

عضو شورای شهر سهند افزود: ما در شورای شهر دوره چهارم به جد پیگیر این مسائل بودیم. کارهایی هم انجام شد اما به سرانجام نرسید و شورای شهر دوره پنجم باید پیگیر این مشکلات باشد.

وی مدیریت دوگانه شهر جدید سهند را یکی دیگر از عوامل توسعه نیافتگی دانست و گفت: زمین های این شهر در اختیار شرکت عمران شهرهای جدید است و شهرداری سهند فقط نقش خدمات رسان را دارد. این باعث مس شود که شهرداری در بسیاری موارد به مشکل بخورد و در درآمد زایی ضعف داشته باشد.

از سوی دیگر هم با استقرار مسکن مهر در این شهر باعث افزایش خدمات درخواستی از شهرداری شده است که بر مشکلات این نهاد افزوده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار