رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
  • کد خبر : 10002
  • چاپ خبر : الزام شهرداری به مساعدت در ساماندهی و عمران مناطق حاشیه‌نشین و کمتر برخوردار

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: براساس تصمیم کمیسیون عمران، برنامه‌ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه، شهرداری ملزم به مساعدت در ساماندهی و عمران مناطق حاشیه‌نشین و کمتر برخوردار ارومیه شد.

به گزارش شورانیوز از ارومیه ، میرعلی محمدی، اظهار داشت: براساس نظر اعضای کمیسیون عمران، برنامه‌ریزی و حمل و نقل شهری شورا درخواست مساعدت در خصوص صدور مجوز انشعاب آب و گاز و اجرای آسفالت و جدولگذاری و صدور مجوز برای زمین‌های قولنامه‌ای در مناطق حاشیه‌نشین و کم برخوردار شهر بررسی شده و شهرداری ملزم به ساماندهی و عمران این مناطق شد.
رئیس کمیسیون عمران برنامه‌ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه در تشریح چگونگی اجرای این طرح تصریح کرد: پس از تایید مصوبه شورای شهر و طی مراحل قانونی، مقرر شد که شهرداری مناطق را تعیین کرده و برای تصویب اجرا به شورای شهر ارجاع دهد و پس از آن مساعدت و اقدامات لازم در این ارتباط انجام گیرد.

وی با اشاره به بررسی نامه‌های ارجاع شده به کمیسیون عمران افزود: نامه اهالی خیابان میرداماد ارومیه در خصوص اجرای کوی ۱۳ بررسی شد و مقرر گردید با در نظر گرفتن حق و حقوق شهروندان، شهرداری برابر مصوبه قبلی شورای شهر در این خصوص و همچنین مطابق با طرح تفصیلی شهر اقدامات لازم را انجام دهد.

محمدی گفت: در جلسه ۱۵۵ کمیسیون عمران همچنین صورتجلسه شورای معماری و شهرسازی کشور در خصوص پدافند غیر عامل در مراکز حساس و حیاتی بررسی شده و نامه اداره کل راه و شهرسازی در خصوص واگذاری مطالعات طرح جامع حریم شهر از سوی شهرداری به آن سازمان درراستای وظایف قانونی به جهت مطالعات پهنه‌بندی طرح جامع بررسی شد؛ صورت جلسه کارگروه ارتقاء سطح هماهنگی و همکاری مسئولان و نهادهای مسئول در خصوص پیشگیری از شکل‌گیری مناطق جدید حاشیه‌نشین از جمله موارد مورد بحث در کمیسیون عمران بود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار